Терміни доставки замовлення
Терміни доставки залежать від наявності товарів на складі:
-
Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, ми доставимо його протягом 1–3 днів, залежно від віддаленості Вашого регіону.
-
Якщо товар відсутній на складі, максимальний термін доставки може становити до 8 тижнів.
Ми завжди намагаємося виконувати замовлення якомога швидше:
90% замовлень відправляються протягом перших 3 тижнів.
Якщо частина товарів з Вашого замовлення через 3 тижні ще не надійшла на склад:
-
Ми відправимо всі наявні товари.
-
А решту — доставимо за наш рахунок, коли вона з’явиться.
Способи доставки
Нова Пошта
-
У поштоматах — від 70 грн
-
У відділення — від 70 грн
-
Кур’єром — від 70 грн
-
Безкоштовно при замовленні від 5000 грн
Укрпошта Стандарт
-
У відділення — 50 грн
-
Кур’єром — від 62 грн
-
Безкоштовно при замовленні від 25000 грн
Укрпошта Експрес
-
У відділення — від 40 грн
-
Кур’єром — від 65 грн
Самовивіз — безкоштовно
Адреса видачі:
Харків, Харківська обл., смт. Пісочин, пл. Ю.Кононенка, 1, 62418, Україна
Доставка кур’єром по місту Харків
-
Вартість — 191 грн
-
Безкоштовно при замовленні від 25000 грн
Інформація про магазин
Наш магазин знаходиться за адресою:
м. Харків, пл. Ю. Кононенка, 1, Лоск, Центральний майданчик
Графік роботи:
з 08:00 до 16:00, вівторок – неділя
Самовивіз товару з магазину доступний лише після підтвердження наявності товару на складі.
В іншому випадку — товар буде доставлений будь-яким зручним для Вас способом із розділу «Способи доставки».
Гарантія
На всі товари в магазині надається гарантія, що підтверджує обов’язки щодо товару без заводських дефектів.
-
Термін гарантії — від 2 тижнів до 36 місяців, залежно від політики виробника.
-
Інформація про гарантію вказана в описі кожного товару на сайті.
-
Підтвердження гарантії: гарантійний талон виробника або власний гарантійний талон магазину.
Увага! Обов’язково перевіряйте комплектність і зовнішній вигляд товару під час отримання. Комплектність визначається згідно з описом виробу або інструкцією.
Важливо!
При отриманні замовлення на складі перевізника обов’язково перевірте товар:
-
Незалежно від того, чи це накладений платіж, чи повна передоплата.
-
Якщо Ви залишили відділення транспортної компанії — Ви погоджуєтесь з комплектацією посилки, і претензії не приймаються.
У разі питань телефонуйте прямо з відділення, не пошкоджуючи пакування, пломби чи плівку: +380732675053